Obserwatorzy

sobota, 11 stycznia 2014

Na początek...


Witam wszystkich na blogu "Stardoll na Szpilkach". 
Będzie to głównie blog modowy czyli stylizacje :3 

Są tutaj dwie administratorki - ice.lola i bambus99. 
Dlatego teraz trochę o nas:

ice.lola

Nazywam się Lola. Jestem zwykłą czasami zwariowaną wysoką brunetką o czarnych oczach. Lubie poznawać nowych ludzi. Interesuje się lekkoatletyką, konkretniej skokiem wzwyż, aktorstwem, sztuką piękną i fotografią. Jestem ambitna. Kocham kakao i sushi. Kocham miętowy i łososiowy. Urodziłam się 31 maja.

bambus99

Mam na imię Roksana. Interesuję się malarstwem, fotografią i siatkówką. Urodziny mam co roku 21 września. Na obecną chwilę jestem w drugiej gimnazjum. Uwielbiam kolor jasnofioletowy, miętowy i biały. Mam brązowe włosy oraz oczy. Uwielbiam tworzyć nowe stylizacje, chociaż nie mam weny. 

No to na tyle. Gdy będziemy miały dla was jakieś informacje damy znać. Na obecną chwile zapraszamy do obserwatorów. :) 


~Pozdrawiamy. :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz